Main Menu
» General » ModFM
Recently updated topics
Recent comments
Oneliner
KaEnn [16:36]
Aceman, 3 utworki dla Ciebie
groovebox [00:57]
Co rok jestem wylogowywany i muszę odgadywać hasło. To się zdarza zbyt często. Irytuje mnie już to.
HOŁDYS [12:32]
ModFM (radio) dziala a player nie
HOŁDYS [12:31]
dlaczego ten player nie dziala na GOOGLE CHROME
Buddha [23:48]
Dzięki dla Aceman, że nie dostałem tutaj bana i mogę reklamować na całym świecie modules.pl
Midori [15:11]
aaa dzięki!!!
AceMan [10:09]
(ps., .mptm dodam na dniach)
AceMan [10:08]
może jeszcze ten nowy format mp3 supportować, co?!
AceMan [10:08]
#niechktoś czeksumuje! ;)
Midori [20:05]
also kurde to nie 2000, żeby MD5 używać, przynajmniej checksumujcie SHA-1
Midori [20:04]
też mam kilka z CDA, których nigdzie nie widzę, może poza [link]
lis6502 [18:37]
olso - przydałaby się jakaś lista filename-md5sum z informacją co już macie w bazie :)
lis6502 [18:36]
jeśli nie znnalazłem u Was jakiegoś modka którego mam u siebie w archwach z CD Action,to mogę upnąć?
Midori [04:32]
co to za jawna dyskryminacja >:Z:Z:Z:Z
Midori [04:32]
ok, niech mi ktoś powie dlczego to archiwum nie akceptuje modułów MPTM >:Z
KaEnn [21:12]
Plumpk :) Smashing Plumpkings :)
Buddha [01:44]
Napisz też czy jest ok bo ja jeszcze nie testowałem. Pozdro.
Buddha [01:43]
groovebox zobacz ten link poniżej tzn. automastering na referencjach to może ci pomoże
Buddha [01:42]
https://bit.ly/2THToH2
Buddha [21:46]
sorry gdzieś te przyciski tekstowe przeoczyłem w czerwonym kolorze na stronie moonshinedragonsparty
» History
Patrick Phelan - Lotus3_Cd3-Lotus3
Instruments Samples Comment
Format:
mod $TUNE['TRACKER']
[ Sound/Noise/ProTracker ]

Lotus III - The Ultimate Challenge
Genre: [ Game ]
Added:05.11.2004 21:01
Uploader:AceMan
Filesize (unpacked):79,728 kB
Playing time:02:31
 
Downloaded:762 times
Played:1101 times
Requested:5 times
Favoured:1 times
52,098 kB
Rate
4.93
Score: 4.27
Your rate: None Log in to rate this tune
Maniac: yoshio:
HOŁDYS: lightmaster:
Shoonay: Ashin:

[ see full list ]
Comments [12]

Miocen
Pamietam jeszcze, jak w 1996 (?) namietnie grałem w Lotusa 3. Dzisiaj też bym troche poszpilał, ale mam za szybkiego kompa (błąd dzielenia przez zero) :)
17.09.2005 18:21

Jakim
A tak sie spytam: oceniłeś gre czy moduł? ;D A w Lotusa też chciałbym sobie pograć, ale u mnie też wystepuje błąd DYWIZJI 0 (division by 0) ;)
21.09.2005 17:57

Miocen
moduł, aleeee ... sentymentalnie ;) No co, też jestem człowiekiem i nie wymagaj ode mnie Jakimie obiektywnego spojrzenia :) Odezwały sie we mnie wspomnienia, których nie mogłem opanować ;) I dlatego taka ocena. A co do Lotusa III : Czy ktoś to jeszcze pamieta ? :D
21.09.2005 18:54

AceMan
Heh.. no jak można Lotusa zapomnieć. Ale faktem jest że gdyby nie muzyka, gra wiele by straciła. Wiadomo że takie modki ocenia sie w pewnym stopniu sentymentalnie - ja też tak poniekąd robie :) Ale ten akurat tytułowy song nie jest moim ulubionym. Dlatego tylko 4.
22.09.2005 13:18

Miocen
A tak sie zapytam niedyskretnie : jaki song z Lotusa jest twoim ulubionym? I drugie (tak poza konkursem i o ile pamietasz) : Jakiego koloru pojazdem jeździłeś najchetniej - żółtym, zielonym czy czerwonym? :o)
22.09.2005 19:41

AceMan
Ulubiony? Jeśli chodzi o CD Tracki to "Miami Ice", a z jingli "Marsh", "Night" i "Storm". Pojazd? Zielony, bo z żółtego sie robił biały :(
23.09.2005 12:06

Jakim
Ja jeździłem żółtym (ew. czerwonym)! :P
23.09.2005 12:48

Miocen
Ace = zielony? Szczerze mówiąc, nie dziwie sie. ;) Ja miałem przyjemność z żółtym, jakby kto pytał. Co do Jakima: nie kłam, czerwonym grałeś non-stop! I tak dostawałeś niemiłosierne baty ;) Ale nie przejmuj sie, mistrza trudno jest doścignąć ;D .
23.09.2005 18:10

Jakim
—ółtym też jechałem, ekhm... miszczu! :P Zamknąa wątek! :P:P:P
23.09.2005 19:26

Shoonay
Fun fact: if you play the yellow car you're a sure winner in time trial mode, as it gives you more time in-between the checkpoints.
27.02.2010 23:34
Log in

LOGIN:


PASSWORD:


Remember for 1 year

Logged users
Quick Search
 
TOP 10
Top Downloads
Recently Rated
Almuric rated Enigma
Almuric rated Stardust Memories
Almuric rated Elysium
groovebox rated Software Instability
Jakim rated Cut It Out
Jakim rated A Piece of Moldy Cheese
Jakim rated Axel F
Jakim rated Tough Nut
AceMan rated Software Instability
AceMan rated A Piece of Moldy Cheese
Recently added links
[ Part2 ]
Samples source
[ Checknobankh ]
Samples source
[ Snap a Beer ]
Mp3
[ A Dream of Fish ]
YouTube
[ A Dream of Fish ]
Mp3 + exe
[ One More Chance ]
YouTube
[ One More Chance ]
ROMs + mp3
Stats
Modules:8681
Users:760
Downloads:3912186
Votes:50034
Comments:13144
Topics:315
Posts:4951
Articles:41
Fanpage
ModFM