Main Menu
» General » ModFM
Recently updated topics
Recent comments
Oneliner
KaEnn [16:36]
Aceman, 3 utworki dla Ciebie
groovebox [00:57]
Co rok jestem wylogowywany i muszę odgadywać hasło. To się zdarza zbyt często. Irytuje mnie już to.
HOŁDYS [12:32]
ModFM (radio) dziala a player nie
HOŁDYS [12:31]
dlaczego ten player nie dziala na GOOGLE CHROME
Buddha [23:48]
Dzięki dla Aceman, że nie dostałem tutaj bana i mogę reklamować na całym świecie modules.pl
Midori [15:11]
aaa dzięki!!!
AceMan [10:09]
(ps., .mptm dodam na dniach)
AceMan [10:08]
może jeszcze ten nowy format mp3 supportować, co?!
AceMan [10:08]
#niechktoś czeksumuje! ;)
Midori [20:05]
also kurde to nie 2000, żeby MD5 używać, przynajmniej checksumujcie SHA-1
Midori [20:04]
też mam kilka z CDA, których nigdzie nie widzę, może poza [link]
lis6502 [18:37]
olso - przydałaby się jakaś lista filename-md5sum z informacją co już macie w bazie :)
lis6502 [18:36]
jeśli nie znnalazłem u Was jakiegoś modka którego mam u siebie w archwach z CD Action,to mogę upnąć?
Midori [04:32]
co to za jawna dyskryminacja >:Z:Z:Z:Z
Midori [04:32]
ok, niech mi ktoś powie dlczego to archiwum nie akceptuje modułów MPTM >:Z
KaEnn [21:12]
Plumpk :) Smashing Plumpkings :)
Buddha [01:44]
Napisz też czy jest ok bo ja jeszcze nie testowałem. Pozdro.
Buddha [01:43]
groovebox zobacz ten link poniżej tzn. automastering na referencjach to może ci pomoże
Buddha [01:42]
https://bit.ly/2THToH2
Buddha [21:46]
sorry gdzieś te przyciski tekstowe przeoczyłem w czerwonym kolorze na stronie moonshinedragonsparty
» History
AceMan - Unreachable
Instruments Samples Comment
Format:
xrns $TUNE['TRACKER']
[ Renoise 1.9 ]
Genre: [ Drum'n'Bass ]
#5 @ Breakpoint 2010
(Streaming)
Added:06.04.2010 20:50
Uploader:AceMan
Filesize (unpacked):2517,019 kB
Playing time:03:27
 
Downloaded:1358 times
Played:325 times
Requested:2 times
Favoured:8 times
2349,625 kB
Rate
5.26
Score: 4.66
Your rate: None Log in to rate this tune
Michael: Maniac:
lamb: olesio:
Feveria: hex:

[ see full list ]
Comments [20]

JazzCat
Chłopie, zniszczyłeś mnie tym trackiem, jak dla mnie najlepszy mod, jaki dotąd zrobiłeś. Niesamowity!!! Rewelacyjny klimat, super wkomponowane wokale i czipowe wstawki, ani chwili nudy. Wczoraj słuchałem tego w kółko chyba z 2 godziny. Jest tu coś, co uwielbiam w muzyce - szlachetne połączenie subtelności z czadem. I spójność. A oldskulowo-amigowy lead w 01:57 pasuje nad wyraz zacnie. P.S. Dół pasma do skontrolowania :-)
06.04.2010 20:30

AceMan
Dzięki ^^

O tym dole wiem, rozmawialiśmy ;) Na party basowało jak cholera, wokale i leady ledwo było słychać ;) Dobrze że zaraz po compo można sobie było zassać i posłuchać na swoim kompie.
06.04.2010 20:36

cactoos
pierwszy twoj kawalek, ktory w 100% zrobil mi dobrze ;]
06.04.2010 20:42

Shoonay
Za karę że na BP zajęło tylko 5 miejsce, tutaj dostanie 5 pkt. ;)
Wokal inspirowany stołem "Vikings" z Total Pinball (PSX)? Bardzo podobnie brzmi jak przyśpiewki z tegoż...
06.04.2010 20:48

Veeroos
Mi to jakos nie podchodzi, no ale dobra, napierdolony jestem jak ruski czolg... Potem moze zmienie.
06.04.2010 20:51

Shoonay
Pardon, "True Pinball" ma się rozumieć.
Tutaj wersja Segowa -> http://www.youtube.com/watch?v=5L-k0_3kiQw
06.04.2010 20:52

cactoos
veer, moze ta fizyke pilek teraz bedzie Ci latwiej poprawic , co ? ;]
06.04.2010 20:53

JazzCat
Ace, jednego tylko Ci nie wybaczę. Że nie nazwałeś tego tracka "Kręć mi bejsa knobem"!! :D
06.04.2010 21:10

Veeroos
Cactoos - o nie...
06.04.2010 21:10

AceMan
Shoonay: nope, tak jak jest napisane w info, bardzo ale to bardzo inspirowane tym:
http://www.youtube.com/watch?v=bhT_ntitSsk
06.04.2010 21:18
Log in

LOGIN:


PASSWORD:


Remember for 1 year

Logged users
Quick Search
 
TOP 10
Top Downloads
Recently Rated
Almuric rated Enigma
Almuric rated Stardust Memories
Almuric rated Elysium
groovebox rated Software Instability
Jakim rated Cut It Out
Jakim rated A Piece of Moldy Cheese
Jakim rated Axel F
Jakim rated Tough Nut
AceMan rated Software Instability
AceMan rated A Piece of Moldy Cheese
Recently added links
[ Part2 ]
Samples source
[ Checknobankh ]
Samples source
[ Snap a Beer ]
Mp3
[ A Dream of Fish ]
YouTube
[ A Dream of Fish ]
Mp3 + exe
[ One More Chance ]
YouTube
[ One More Chance ]
ROMs + mp3
Stats
Modules:8681
Users:760
Downloads:3911911
Votes:50034
Comments:13144
Topics:315
Posts:4951
Articles:41
Fanpage
ModFM