Main Menu
» General » ModFM
Recently updated topics
Recent comments
Oneliner
Maniac
1
[17.01.2024 20:14]
Maniac
Fasttracker ;)
[17.01.2024 20:14]
Maniac
Rage "Amiga" = Fastracker .mod
[17.01.2024 20:13]
AceMan
O, no to trochę zeszło
[28.12.2023 13:57]
cubix
Świeża o tyle, że się dowiedziałem o losach swojego idola z młodości. Wypadek w 2008 miał
[19.12.2023 09:42]
AceMan
Widzę że czas przeszły nieprzypadkowy. Świeża sprawa?
[19.12.2023 08:52]
cubix
...roku i był z Ukrainy (Pawłohrad)
[18.12.2023 22:26]
cubix
Do ewentualnego uzupełnienia danych autora. Tj technoiZ nazywał się Anton Shmidt, urodził się w 1988
[18.12.2023 22:25]
Maniac
@AceMan ;)
[05.11.2023 18:36]
Maniac
Autor Stone powinno być Arthur
[30.10.2023 10:36]
Buddha
Przepraszam was wszystkich za głupoty, dzisiaj znowu z kolegami wódkę piję. Pozdrawiam serdecznie...
[27.08.2023 17:49]
Buddha
Ponoć mówili chłopaki, że wódka będzie lepsza, że nie będę rzygał na party. WOW :O
[27.05.2023 17:00]
Buddha
Pozdro dla was wszystkich. WOW :O
[27.05.2023 16:56]
Buddha
Chcieć, a zrobić to dwie różne rzeczy przy wódce, jak wiadomo, fuck... WOW :O
[27.05.2023 16:37]
Buddha
jazzcat spokojnie i ja nikogo nie straszę na następnym party, że chcę zająć pierwsze miejsce. WOW :O
[27.05.2023 16:33]
JazzCat
Chyba że chodzi Ci o pozostałe 2 kawałki z dema, tych fucktycznie brak.
[19.05.2023 19:04]
JazzCat
Nie znikło, tylko zmieniło tytuł na prawilny: [link]
[19.05.2023 19:03]
Maniac
Spaceman "Digital Innovation" też znikło z bazy...
[17.05.2023 17:26]
Buddha
Póki co scena komputerowa WOW bo mnie powykęcało....
[12.05.2023 20:15]
Buddha
AceMan ja już się nawet do tego nie przyznaję, że biorę narkotyki
[12.05.2023 20:09]
» History
DJ Nick - Capital Punishment - Game End
Instruments Samples Comment
Format:
mod $TUNE['TRACKER']
[ Sound/Noise/ProTracker ]

Capital Punishment
Genre: [ Game ]
Added:29.10.2008 22:46
Uploader:AceMan
Filesize (unpacked):202,120 kB
Playing time:--
 
Downloaded:616 times
Played:0 times
Requested:0 times
Favoured:0 times
140,192 kB
Rate
2.63
Score: 3.18
Your rate: None Log in to rate this tune
Maniac: Miocen:
shyz: stormek:
lamb: Veeroos:

[ see full list ]
Comments [8]

Jakim
Przydałaby się reanżacja, kawałek z potencjałem :).
29.10.2008 21:54

lamb
lol, jakim! oprocz trzech akordow na krzyz i perkusyjnego lupania nic tutaj nie ma - czyzbys dal sie nabrac na "efektywnosc" marszowych rytmow? :)
29.10.2008 22:59

Jakim
Dlatego wspomniałem o reanżacji - przy innych samplach i pełnej gamie dźwięków (wzmocnienie niskimi tonami) utwór ten świetnie spełniałby swoją rolę użytkową. IMHO.
29.10.2008 23:21

lamb
:)))

"bitewniaki" to w muzyce orkiestrowej dolna polka - i w sensie ambitnosci, i wykonania. stad komentarz, nic dodac, wiele ujac. ;)
29.10.2008 23:28

Jakim
Za to są to utwory, które najbardziej zapadają w pamięć. Motywy bitewne w np. Baldursach były najbardziej reprezentatywnymi utworami i chyba najlepiej były kojarzone z całą grą niż inne spośród całego soundtracku - stąd też jeżeli wykonanie takich utworów jest dobre i kompozycyjnie jest przyzwoicie, ma się przepis na dobry utwór (~mocno uogolniając).
29.10.2008 23:40

lamb
racja, jakim - dla szarego odbiorcy z pewnoscia tak bedzie! :)

skoro juz wspomniales o bg, to musze przyznac, ze najwieksze wrazenie zrobila na mnie muzyka z pierwszej czesci - idealnie dopasowana jest do poszczegolnych lokacji, nawet por dnia. motywy z walki sie jednak w tym nie zapisaly, co uzasadniam prostym spostrzeniem (do ktorego nie potrzba wiele doswiadczenia, jak mniemam), ze pare akordow na krzyz i silne akcenty perkusyjne to troche za malo, by mowic o jakims szczegolnym rozbudowaniu utworu, czy mozliwosci ukazania potencjalu kompozycyjnego, ktory ograniczony jest poprzez taki, a nie inny rozklad instrumentow priorytetowych przy jednoczesnym odsunieciu znaczenia linii melodycznej, celem maksymalnego jej uproszczenia i cyklicznosci dla uzyskania dynamicznego efektu, kosztem jednak rozbudowania i zmiennosci. proste. :)
30.10.2008 00:02

Carmazine
tutaj zgadzam sie z Lambem, ale prawda jest tez taka, ze gdy koncentracja widza czy gracza skupiona jest na akcji muzyka gra role drugoplanowa i wtedy wlasnie najprostsze motywy i najbradziej charakterystyczne spisuja sie najlepiej - z drugiej strony gdy juz popisujesz sie swoimi zdolnosciami w tlach, malo kto je pamieta - w koncu tylko tla. Jedyna rada to pogodzic sie z takim stanem rzeczy ;) takie jest bynajmniej moje zdanie.
30.10.2008 10:28

Veeroos
Już sam nick autora przyprawił mnie o obawy co do jakości tej produkcji... I nie pomyliłem się ;)
30.10.2008 17:57
Log in

LOGIN:


PASSWORD:


Remember for 1 year

Logged users
Quick Search
 
TOP 10
Top Downloads
Recently Rated
pator rated Roguecraft
pator rated Firsto Kissu
pator rated Can Your AI Do This
Jakim rated Hi-School Girls
Jakim rated Yoru no Koe
Jakim rated Firsto Kissu
Miocen rated Le Voyage Fantastique
Miocen rated Hi-School Girls
Miocen rated Saint lager
Miocen rated Roguecraft
Recently added links
[ Celtic waves... ]
Original tune
[ Czaroziele ]
YouTube
[ Razzberry Cupcake ]
YouTube
[ New Mecca ]
YouTube
[ Bipolar Lullaby ]
YouTube
[ OPLL Nation ]
YouTube
[ Sushi Boyz (1999 Arcade DDR Kuseniumu Oishii Futomaki Remix) ]
YouTube
Stats
Modules:9172
Users:814
Downloads:6123459
Votes:53234
Comments:13397
Topics:320
Posts:4976
Articles:41
Fanpage
ModFM