|
Maniac
|
Fasttracker ;) |
[17.01.2024 20:14]
|
Maniac
|
Rage "Amiga" = Fastracker .mod |
[17.01.2024 20:13]
|
AceMan
|
O, no to trochę zeszło |
[28.12.2023 13:57]
|
cubix
|
Świeża o tyle, że się dowiedziałem o losach swojego idola z młodości. Wypadek w 2008 miał |
[19.12.2023 09:42]
|
AceMan
|
Widzę że czas przeszły nieprzypadkowy. Świeża sprawa? |
[19.12.2023 08:52]
|
cubix
|
...roku i był z Ukrainy (Pawłohrad) |
[18.12.2023 22:26]
|
cubix
|
Do ewentualnego uzupełnienia danych autora. Tj technoiZ nazywał się Anton Shmidt, urodził się w 1988 |
[18.12.2023 22:25]
|
Maniac
|
@AceMan ;) |
[05.11.2023 18:36]
|
Maniac
|
Autor Stone powinno być Arthur |
[30.10.2023 10:36]
|
Buddha
|
Przepraszam was wszystkich za głupoty, dzisiaj znowu z kolegami wódkę piję. Pozdrawiam serdecznie... |
[27.08.2023 17:49]
|
Buddha
|
Ponoć mówili chłopaki, że wódka będzie lepsza, że nie będę rzygał na party. WOW :O |
[27.05.2023 17:00]
|
Buddha
|
Pozdro dla was wszystkich. WOW :O |
[27.05.2023 16:56]
|
Buddha
|
Chcieć, a zrobić to dwie różne rzeczy przy wódce, jak wiadomo, fuck... WOW :O |
[27.05.2023 16:37]
|
Buddha
|
jazzcat spokojnie i ja nikogo nie straszę na następnym party, że chcę zająć pierwsze miejsce. WOW :O |
[27.05.2023 16:33]
|
JazzCat
|
Chyba że chodzi Ci o pozostałe 2 kawałki z dema, tych fucktycznie brak. |
[19.05.2023 19:04]
|
JazzCat
|
Nie znikło, tylko zmieniło tytuł na prawilny: [link] |
[19.05.2023 19:03]
|
Maniac
|
Spaceman "Digital Innovation" też znikło z bazy... |
[17.05.2023 17:26]
|
Buddha
|
Póki co scena komputerowa WOW bo mnie powykęcało.... |
[12.05.2023 20:15]
|
Buddha
|
AceMan ja już się nawet do tego nie przyznaję, że biorę narkotyki |
[12.05.2023 20:09]
|
| |
» History
|
|
|
DJ Nick - Capital Punishment - Game End
|
|
Format: |
mod
|
[ Sound/Noise/ProTracker ] |
|
Capital Punishment |
|
Genre: |
|
[ Game ] |
|
Added: | 29.10.2008 22:46 |
Uploader: | AceMan |
Filesize (unpacked): | 202,120 kB |
Playing time: | -- |
|
  |
Downloaded: | 616 times |
Played: | 0 times |
Requested: | 0 times |
Favoured: | 0 times |
|
|
|
Rate
|
2.63
Score: 3.18
|
Your rate:
None |
Log in to rate this tune |
|
[ see full list ]
|
|
|
Comments [8]
|
|
Jakim |
Przydałaby się reanżacja, kawałek z potencjałem :). |
29.10.2008 21:54
|
|
|
lamb |
lol, jakim! oprocz trzech akordow na krzyz i perkusyjnego lupania nic tutaj nie ma - czyzbys dal sie nabrac na "efektywnosc" marszowych rytmow? :) |
29.10.2008 22:59
|
|
|
Jakim |
Dlatego wspomniałem o reanżacji - przy innych samplach i pełnej gamie dźwięków (wzmocnienie niskimi tonami) utwór ten świetnie spełniałby swoją rolę użytkową. IMHO. |
29.10.2008 23:21
|
|
|
lamb |
:)))
"bitewniaki" to w muzyce orkiestrowej dolna polka - i w sensie ambitnosci, i wykonania. stad komentarz, nic dodac, wiele ujac. ;) |
29.10.2008 23:28
|
|
|
Jakim |
Za to są to utwory, które najbardziej zapadają w pamięć. Motywy bitewne w np. Baldursach były najbardziej reprezentatywnymi utworami i chyba najlepiej były kojarzone z całą grą niż inne spośród całego soundtracku - stąd też jeżeli wykonanie takich utworów jest dobre i kompozycyjnie jest przyzwoicie, ma się przepis na dobry utwór (~mocno uogolniając). |
29.10.2008 23:40
|
|
|
lamb |
racja, jakim - dla szarego odbiorcy z pewnoscia tak bedzie! :)
skoro juz wspomniales o bg, to musze przyznac, ze najwieksze wrazenie zrobila na mnie muzyka z pierwszej czesci - idealnie dopasowana jest do poszczegolnych lokacji, nawet por dnia. motywy z walki sie jednak w tym nie zapisaly, co uzasadniam prostym spostrzeniem (do ktorego nie potrzba wiele doswiadczenia, jak mniemam), ze pare akordow na krzyz i silne akcenty perkusyjne to troche za malo, by mowic o jakims szczegolnym rozbudowaniu utworu, czy mozliwosci ukazania potencjalu kompozycyjnego, ktory ograniczony jest poprzez taki, a nie inny rozklad instrumentow priorytetowych przy jednoczesnym odsunieciu znaczenia linii melodycznej, celem maksymalnego jej uproszczenia i cyklicznosci dla uzyskania dynamicznego efektu, kosztem jednak rozbudowania i zmiennosci. proste. :) |
30.10.2008 00:02
|
|
|
Carmazine |
tutaj zgadzam sie z Lambem, ale prawda jest tez taka, ze gdy koncentracja widza czy gracza skupiona jest na akcji muzyka gra role drugoplanowa i wtedy wlasnie najprostsze motywy i najbradziej charakterystyczne spisuja sie najlepiej - z drugiej strony gdy juz popisujesz sie swoimi zdolnosciami w tlach, malo kto je pamieta - w koncu tylko tla. Jedyna rada to pogodzic sie z takim stanem rzeczy ;) takie jest bynajmniej moje zdanie. |
30.10.2008 10:28
|
|
|
Veeroos |
Już sam nick autora przyprawił mnie o obawy co do jakości tej produkcji... I nie pomyliłem się ;) |
30.10.2008 17:57
|
|
|
Modules: | 9172 |
Users: | 814 |
Downloads: | 6123459 |
Votes: | 53234 |
Comments: | 13397 |
Topics: | 320 |
Posts: | 4976 |
Articles: | 41 |
|
|
ModFM
|
|
|
|
|