Main Menu
» General » ModFM
Recently updated topics
Recent comments
Oneliner
Buddha [01:44]
Napisz też czy jest ok bo ja jeszcze nie testowałem. Pozdro.
Buddha [01:43]
groovebox zobacz ten link poniżej tzn. automastering na referencjach to może ci pomoże
Buddha [01:42]
https://bit.ly/2THToH2
Buddha [21:46]
sorry gdzieś te przyciski tekstowe przeoczyłem w czerwonym kolorze na stronie moonshinedragonsparty
AceMan [20:18]
bywa :)
Maniac [00:35]
a tak w kółko
Maniac [00:35]
500 Internal Server Error
Michael [19:33]
ale miala ni moge za cholere zmienic : d
Michael [19:17]
Odkrylem ciekawa podstrone modules. You have failed now please die : dd
Buddha [18:58]
Życzę wszystkim wszystkiego najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń w nowym roku 2019! :)
Buddha [18:55]
Dzisiaj moje urodziny, jutro imieniny i kolejna wymówka do wypicia wódki...
sonar [15:08]
formularz zmiany emaila nadal trup
Zlew [12:04]
https://famitracker.org/ fcp4/
Zlew [12:04]
za tydzien sie zaczyna famicompo pico (taki wyjebany kompot NESowy)
groovebox [21:17]
Remix Super Żaby w Renoise: https://soundcloud.com/p rzem-ys-aw/superfrog-wor ld4-remix
HOŁDYS [13:51]
Buddha zdaza sie najlepszym
Zlew [01:25]
NECa (pralki) w kraju z tego co wiem nie ma nikt
Buddha [05:30]
Przepraszam was wszystkich bo kilka razy za dużo wypiłem i pisałem głupoty nieświadomie :/
Buddha [05:22]
AceMan widziałem twój nick na [link] to jest gdzieś info o competitions?
Buddha [05:19]
groovebox link coś nie działa :/ jak dobrze opanujesz miks to i sam mastering zrobisz z czasem :)
» History
Cavell - Days of sorrow
Instruments Samples Comment
Format:
xm $TUNE['TRACKER']
[ Fasttracker II ]
Genre: [ Easy listening ]
Added:18.05.2010 20:23
Uploader:cavell
Filesize (unpacked):4039,748 kB
Playing time:04:21
 
Downloaded:443 times
Played:663 times
Requested:0 times
Favoured:0 times
2635,095 kB
Rate
4.5
Score: 4
Your rate: None Log in to rate this tune
Maniac: An2aN:
slajerek: Miocen:
rts: shyz:

[ see full list ]
Comments [11]

cavell
...mimo wszystko szkoda że nie zrobiłem tego w stylu SKA ;))))
18.05.2010 19:23

AceMan
Ładniutkie :)
18.05.2010 19:27

cavell
:) to miło czytac, mam w planach jeszcze jeden w podobnym klimacie. Jak znajde chwile czasu.
18.05.2010 19:29

lamb
gitarki z deczka nierowno. no i 00 na volume column jako wyciszenie instrumentow detych, tez jest, w moim odczuciu, srednim rozwiazaniem. przyjemny tune. malo sie dzieje, jednak mimo tego, nie nudzi.
18.05.2010 19:51

cavell
Lamb: eee gitarka nie równo ? z trąbką masz racje 00 na volume to zły pomysł, tym bardziej że nie ma pogłosu, ale trąbka tutaj tylko gościnnie :). BTW: takie było zamierzenie ma się dziać mało, a najlepiej jakby słuchający powoli się sam usypiał.
18.05.2010 21:20

lamb
tak, sekwencje gitarowe nie zgrywaja sie z rytmem w dwoch (powtarzanych) miejscach prawie o trzydziestkedwojke.
18.05.2010 22:50

lamb
ps. ogolnie, nie masz wrazenia, ze samo plumkanie akordami przez pierwsza minute utworu powinno nieco bardziej sie rozwinac? zarowno, jesli chodzi o aranz, linie melodyczna, jak i o cala strukture utworu. chodzi mi o to, ze w obecnej fazie utwor ten przypomina raczej podklad, do ktorego ktos dopiero bedzie nagrywal partie solowe.
18.05.2010 22:56

cavell
Lamb: naprawde mialem cel aby tam się mało działo, miało być usypiająco...
Ale pisząc "utwor ten przypomina raczej podklad, do ktorego ktos dopiero bedzie nagrywal partie solowe" musze
przyznać ze W11 i całe CSI to mały pikuś przy Tobie :) dzisiaj rozmawiałem z koleżanką z pracy, trwają rozmowy nad wokalem, jak coś wyjdzie to napewno wrzuce linka do mp3.
19.05.2010 21:03

lamb
czyli co, pewnie pozostaje nam czekac na piekne, tluste mp3? :)
20.05.2010 00:17

Jakim
Cóż, nie siada.
20.05.2010 10:55
Log in

LOGIN:


PASSWORD:


Remember for 1 year

Logged users

Guests (1):
Quick Search
 
TOP 10
Top Downloads
Recently Rated
AceMan rated Ready For Read
AceMan rated 5.7.r.3.3.7.j.@.z.z
AceMan rated Treasure Chest
AceMan rated NOBODY LISTENS TO ATARI
AceMan rated Empty Matter
AceMan rated Howie
AceMan rated I Sold My Soul
AceMan rated Gyrdh Adblah
AceMan rated S-weed&d-fortees
AceMan rated Gimme lemonade
Recently added links
[ Ghosts N Stuff (DEADMAU5 COVER) ]
Original
[ Ghosts N Stuff (DEADMAU5 COVER) ]
YouTube
[ Rainbow Factory ]
Original
[ Rainbow Factory ]
YouTube
[ MUTABLE SIGNS ]
Bandcamp
[ Oskari's returns to Soundblasterland ]
.ogg
[ Oskari travels to a new galaxy ]
BotB
Stats
Modules:8656
Users:754
Downloads:3776972
Votes:49964
Comments:13123
Topics:314
Posts:4947
Articles:41
Fanpage
ModFM