Main Menu
» General » ModFM
Recently updated topics
Recent comments
Oneliner
lamb [19:01]
Rafau, czy Ty czasem Google, czy też nie posiadasz? ;-)
AceMan [09:18]
https://biter.bartoszrak owski.com/
rts [09:00]
ostali na scenie aktywni graficy ? :)
rts [09:00]
panicznie poszukuję kontaktu do bitera (facebook odpada , nie posiadam)
KaEnn [17:25]
ciekawe na czym to gosciu robi :)
KaEnn [17:24]
https://www.youtube.com/ watch?v=tRJ3wQFoMHc
KaEnn [17:24]
gryzor to juz dosyc stara wyciągaczka
KaEnn [17:24]
najpopularniejszy to exotic ripper
Carmazine [21:54]
a moze to byl Gryzor... nie pamietam juz :)
Carmazine [21:54]
Gregor napisal toola do wyciagania modkow z dem na amidze, wiec czesto pojawial sie w nazwach sampli
Cre5h [12:41]
Może ktoś z Was to skojarzy. Artysta wydaje mnie się że Gregor lub Gregory
Cre5h [12:40]
Hejka! Szukam pewnego modułu, ale nie znam artysty ani tytułu. Sample śpiew: try to find angel!
psk [08:44]
Macie jakiegoś gita albo innego svna do tego GT3? Chętnie bym zobaczył jak idą prace nad kodem.
lamb [17:32]
Jeżeli GT3 będzie rzeczywiście w pełni śmigało z DMC to pozostaje tylko pogratulować. :-)
Buddha [16:35]
oraz przy imporcie możliwość zmiany player'a na GMCV2, lub DMC V7. Myślałem o imporcie DMCV5.x ?
Buddha [16:30]
rozszerzenie do nowego GT3 będzie .sng3, z możliwością importu GT1.x i GT2.x
Buddha [16:25]
Coś się chyba z moją głową dzieje nie tak, że dalej pisze kod do GT3. Przepraszam !
psk [01:05]
do wyjęcia 5 kafli!
psk [01:05]
Dawno nie było kompota, to może remiksik: [link]
Zlew [18:55]
a trilotracker? a snooze? a protrekkr? a co tam jeszcze bylo..monotone
» History
Lamb - The notebook
Instruments Samples Comment
Format:
xm $TUNE['TRACKER']
[ Fasttracker II ]

Autumn Leaf
Genre: [ Chip ]
#2 @ Big Chip Compo #7
(32 kB Chiptune)
Added:20.08.2005 01:26
Uploader:lamb
Filesize (unpacked):32,760 kB
Playing time:02:23
 
Downloaded:2944 times
Played:695 times
Requested:27 times
Favoured:7 times
16,789 kB
Rate
5.05
Score: 4.49
Your rate: None Log in to rate this tune
yoshio: Maniac:
Chippy: falcon_:
slajerek: Shoonay:

[ see full list ]
Comments [26]

Jakim
Właśnie takie utwory lubie - spokojne i melodyczne. Brawo, Skuter! Wiecej takich songów!
20.08.2005 00:43

lamb
widze, ace, ze jestes specjalista od wystawiania czterech gwiazdek. anyway, dzieki za komentarze. ciesze sie, ze utwor podchodzi.
24.08.2005 20:58

AceMan
Skuter: heh, no tak jakoś wychodzi ;) 4 daje wtedy jak modek jest zrobiony bardzo dobrze, jest w nim coś interesującego, ale nie na tyle żeby mnie zauroczył :)
24.08.2005 21:12

shyz
skuter Ty wiesz. ale i tak to tu napisze. jak dla mnie za duzo jest wstepu co sprawia ze motyw z bitem i 0xx (1.13).wydaje sie byc zbyt krotki... jak zwykle paterny zoptymalizowane ma maksa, jest fajnie. 5
25.08.2005 10:25

lamb
coz, kazdy na wlasnej stronie ma niepisane prawo w taki sposob ustawiac wyniki, by byly zgodne z jego oczekiwaniami. jak mowilem, dziekuje za komentarze.
25.08.2005 12:53

Jakim
Dopisać: 2 miejsce na BigChipCompo w kategorii 32kb :).
27.08.2006 00:46

F8
fake account
Extraordinary chiptune craft. Also pioneer harmonics.
04.08.2009 12:14

Xtense
Bardzo ładny track, akurat taki, jakie lubię - z motywem na 'pianinku', miodnym padem w tle i przyjemnym, dynamicznym progresem. Technika to dodatkowy cynamon na wierzchu :) . Dodatkowy plus jeszcze za wiele głosów na leadzie, rzadko widzę, żeby ktoś to stosował dzisiaj. Brakuje mi już tylko bardziej dynamicznego basu :,( .
24.08.2009 12:27

Xtense
Oż, ale moja ocena zepchnęła w dół ITka w top-10! Zaraz tu jedyneczkę się postawi...

;)
24.08.2009 12:31

Ashin
bardzo bardzo bardzo ladne, jednak za serce mnie nie chwycil. 5
10.10.2009 16:51
Log in

LOGIN:


PASSWORD:


Remember for 1 year

Logged users

Guests (2):
Quick Search
 
TOP 10
Top Downloads
Recently Rated
lamb rated Skonczyl sie papier
lamb rated Clean, Shaven
lamb rated Clockwork Orangeade
JazzCat rated Lamesoft is back
JazzCat rated ## Guess Who ##
JazzCat rated Lazy Afternoon
JazzCat rated Moonflower
PazuR rated Lost
cavell rated ## Guess Who ##
Maniac rated Last Farewell
Recently added links
[ ## Gem'x ## ]
Original tune (TFMX Pro)
[ Total Malfunction ]
YouTube
[ Total Malfunction ]
.gb + .gbs + .vgm + .mp3
[ Byte Diggers ]
YouTube
[ Byte Diggers ]
Mp3
[ A Song About Love ]
gb + gbs + mp3
[ Mario is Dead ]
CSDB
Stats
Modules:8395
Users:732
Downloads:3230724
Votes:49152
Comments:12963
Topics:312
Posts:4939
Articles:41
Fanpage
ModFM